پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118726
کمپين تبليغاتي اپوزيسيون به نفع آمريکا/ وقتي ادعاي آمريکا دروغ از آب درآمد+تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/06/11 09:41:35
نمایش : 1175
در حالي که مقامات عراقي اظهار مي کنند با همکاري نيروهاي داوطلب و ارتش عراق توانستند آمرلي را آزاد کنند، رسانه هاي بيگانه مدعي شدند اين منطقه با همکاري ايران و آمريکا آزاد شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روز گذشته نيروهاي امنيتي عراق با همکاري نيروهاي داوطلب موفق شدند محاصره منطقه «آمرلي» را در هم بشکنند؛ ارتش عراق از روز جمعه عمليات براي پس گرفتن اين منطقه را که بيش از دو ماه است در محاصره افراد مسلح قرار دارد را آغاز کرده بود و در دو روز گذشته حملات توپخانه‌اي و موشکي مواضع تکفيري‌ها را هدف قرار داد و از صبح ديروز با کليد زدن آخرين فاز عمليات زميني خود توانست محاصره آمرلي را پايان دهد.

آمرلي يکي از مناطق شيعه نشين استان صلاح الدين عراق است که تروريست‌ها منطقه آمرلي را که بيش از 18 هزار نفر جمعيت دارد 81 روز محاصره کردند و اجازه ندادند که غذا و مواد دارويي به مردم اين شهر برسد، مردم اين شهر برخلاف ديگر مناطق موصل و صلاح الدين تسليم نيروهاي داعشي نشدند و با مقاومت خود اجازه سقوط شهر را ندادند.

با انتشار گسترده اين خبر، رسانه هاي بيگانه و اپوزيسيون به نقش اساسي آمريکا و ايران در آزادسازي اين منطقه اشاره کردند و اين را اولين همکاري ايران و آمريکا در عراق دانستند.

رسانه هاي غربي با انتشار گسترده اين خبر به دنبال نقش موثر آمريکا در عراق هستند اين در حالي است که تنها نقش آمريکا در اين منطقه پرتاب بسته هاي بشردوستانه که توسط آمريکا، فرانسه، انگليس و استراليا تهيه شده، به اين مناطق بوده که اين بسته ها توسط آمريکا، فرانسه، انگليس و استراليا تهيه شده است.

در واقع تنها کمک آمريکا ارسال چند بسته غذايي بوده است و در درگيري با تروريست ها و آزادسازي آمرلي نقشي نداشته است.

در اين راستا «حاکم الزاملي» نماينده فراکسيون پارلماني «الاحرار» ديروز با اعلام اينکه نيروهاي امنيتي و سرايا السلام در اطراف آمرلي مستقر شده‌اند گفت که بغداد با درخواست آمريکا براي ارائه پشتيباني هوايي عمليات در هم شکستن آمرلي مخالفت کرده است.

«جاسم محمد جعفر» يکي از فرماندهان ترکماني، گفت: نيروهاي امنيتي با حمايت داوطلبان که نزديک به 4 هزار نيروي سازمان بدر براي شرکت در اين عمليات اعلام آمادگي کرده بودند توانستند آمرلي را آزاد کنند.

در واقع امريکا هيچ نقشي در آزادسازي منطقه شيعه نشين آمرلي از دست تروريست هاي تکفيري نداشته است و رسانه‌هاي بيگانه به دنبال القاي همکاري ميان ايران و آمريکا هستند که اين همکاري هيچ وقت در کار نبوده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html